Hostaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her dönem dersleri seçin gitmeyin, gitmediğiniz dönemin derslerini alttan alarak devam edersiniz sorun olmaz
Ders seçebilmem için ücret ödemem gerek ben sadece ilk dönem yani kayıt dönemini ödeyecegim sonrasında ödeme yapmayacağım bu durum nasıl olur acaba.