Merhaba
Arkadaşlar dgs den iyi bi puan aldım diyorum ki üniversiteye kayıt olsam parasını vs. yatırsam.
Sonrasında şuan gitmeyeceğim 1 2 yıl sonra tekrar parasını ödeyip 2. dönemden devam etme gibi bir durum varmı böyle birşey acaba
Yani amacım hakkım gitmesin 1 dönem parasını ödeyip diğer döneme gitmeyecegim.
Teşekkürler.
Neden gitmeyeceğimi soran olursada: Askerlik 1 yıl 1 yılda ailevi işler yani