n11 trendyol r10

bunlar hiçbir çağrışım yapmazken (ortadaki hadi neyse) herkesin dilindeler. cevaplar arasında aslında bu var. Kimse domaine önem vermiyor çünkü kimse adres satırının ne olduğunu unuttu gitti. domaini elle yazmak yok artık. Hemen herkes adres satırının Google arama alanı olduğunu sanıyor. Şaka değil ciddi ciddi. Geçen gün internete bağlanamıyoruz diye bir müşterim aradı. Adres satırına 192.168xxx yazmasını istedim. 2.1 yazınca hata verdi dedi, bende 1.1 yazmasını istedim yine hata verdi dedi. Modem maka tutuyor ya 2 ya 1 kesinlikle. Kablo bağlı mı şu ışık bu ışık derken adam Google ana sayfadan yapmaya çalışıyor (çevrimdışı olduğu halde ana sayfada olan kısım).

O yüzden kimseye şöyle domainim var baaaak diyemiyorsun. O yüzden kimse de almıyor.

Benim de elimde var birkaç domain işte duruyor boş boş.