EdgeBear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış konuya yazmışsınız bunu galiba hocam, şayet bunun yeri "uyurken kaybedenler" konusu olmalıydı.
Otomatik alım-satım botu var kendi yazdığım hocam aslında o sağolsun