Merhabalar, ilan yazılımı üzerinde çalışıyorumda güvenli e ticaret sistemini bir türlü kafama oturtamadım. Daha önce hiç kullanmadım. Araştırmalarıma göre ilgili ilandaki ürünü satın almak isteyen kişi kredi kartı veya havale yoluyla nakit veya taksitli ödemesini gerçekleştiriyor bu ödeme site sahibine gidiyor ve ilan sahibine ürünü alıcı tarafa kargolatması için bildirim gidiyor. Ürün alıcıya ulaştıktan sonra alıcınında ürünü aldım onayıyla beraber komisyon olayları gerçekleştirilip site sahibinden satıcıya ücret aktarılıyor. Benim anladığım olay bu eğer yanlışım varsa detaylarını bilen biri tane tane anlatabilir mi? Bu sistemde benim aklımı en çok kurcalayan olay ise ürünün iade durumu veya alıcı elime ulaşmadı, ürün bahsi geçen üründen farklıydı gibi gibi bir sürü varyasyonu... Benim yaptığım yazılımı kullanan kişiler bu sistemi nasıl yürütebilir ki? Sonuçta yeni oluşumlara karşı herkesin bir güven sorunu olucaktır elbet. Bu konu hakkında yorumlarınızı fikirlerinizi bekliyorum. Teşekkürler