ÖSYM Başkanı Halis Aygün attığı twitte belirtilen gün olan 29 Ağustosta açıklanacağını belirtmişti. Herkes için hayırlısı olsun
Feci kötü bir sonuç bekliyorum. İstenmeyen şeyler olmadan 2020 için hazırlıklara başlayabiliriz umarım. Bu zamana kadar birçok sınava girdim ama bu sınavın verdiği stres bambaşka. Özellikle toplum çevre baskısı. Aaa sen atanamadın mı filan eziklemeleri vs vs.
hayırlısı diyip geçeceğiz artık