Teşekkürler arkadaşlar bilgilendirmeler için.
Hocam peki bankanın bize karşı tutumunu etkiler mi? Mesela bu adam erken kapattı, kâr elde edemedik diye tekrar kredi vermeme durumu olur mu?
Durumu kısa ve öz bir şekilde şunu diyerek özetliyim hocam ; piyasa da en agresif bankalarda biri olarak bilinen garanti bankasında kredi biriminde çalıştım bizzat 2 yıl. Bu durumla ilgili kesinlikle olumsuz bir şey görmedim.Üstelik 1-2 kredi kapatma değil kimi müşteriler var ki bankadan çektiği onlarca krediyi her defasında erken kapatmış. Buna rağmen yeni krediyi çekebiliyorlar sorunsuzca.