yapı kredi'den 6 kere kredi kullandım. 3'ünü ikinci ayında kapattım. 1'ini ilk taksit ödemesini yaptıktan sonra kapattım. 1'inin hala ödüyorum. 1'ini de 6'ıncı ayında kapatmıştım. Hiç bir zararını görmedim üstüne her geçen gün kredi notumda artıyor. Üstelik bunların hepsini 16 ay içerisinde yaptım.