Teşekkürler arkadaşlar bilgilendirmeler için.
Eski bir bankacı olarak şunu söyleyebiliirim. Erken kapatmada herhangi bir cezai işlem ya da sicilde olumsuz bir etki durumu kesinlikle yoktur.
Hocam peki bankanın bize karşı tutumunu etkiler mi? Mesela bu adam erken kapattı, kâr elde edemedik diye tekrar kredi vermeme durumu olur mu?