Lisanslama ne şekilde olacak?
Siz bu scripti geliştirecek misiniz acaba?
Script hangi framework ile yazıldı? Ayrıca tema sistemi var mıdır?
pm alabilir miyim kurulum ve admin paneli hakkında. bu konuda oldukça tecrübesizim çünkü.
ana sayfayı sıralı şekilde oluyor mu?
Alışılmışın dışına çıkmışsınız hocam tebrik ederim, panelden ss ya da demo vs imkanı var mı?
umut hocam pm atmıştım ama sanırım görmediniz.
açılan her konu index alıyor mu scriptte ?
bilgilendirirseniz almak istiyorum.
bir de bir den çok sitem de kullanabilirmiyim
50 TL'ye ben de almak istiyorum.
50 tl ye bende almak istiyorum yer varsa
50 TL'den kaldıysa beni de ekleyebilir misiniz?
50 TL'ye ben de almak istiyorum.
10. kişi için hemen ödeme bilgilerinizi gönderin ödeme yapayım
temanin ingilizce versiyonu var mi? veya dil dosyasindan ingilizceye cevirmek mumkun mu?
Güzel script hayırlı satışlar hocam 😊
100 TL den İndirimli satış için son 7 sipariş kaldi