Atatürk havalimaınından metro ile yarım saatte istanbul merkez de olursunuz...
havalimanı yakınlarında güzel bir akvaryum ve büyük ve oldukça güzel konumlamış avm mevcut. yine hemen yanıbaşında belediyenin sosyal tesissinde uygun fata yemek yiyeblir park ve bahçe ile denizin keyfini çıkarabilirsiniz...
ayrıca galatasaraylıysanız yakınlardaki tesislerine de gidebilirsiniz (açıkmıdır bilemem)