Domainin tek başına bir işe yaramadığını tecrübe eden bir çok kişi anladı. Jenerik domain bile olsa, içerik yeterli değil ise bir önemi yok. Özellikle google domainin isminden ziyade içeriğe baktığına inananlardanım. Eğer google yerine piyasanın hakimi yandex olsaydı, o zaman biraz daha önemli idi. Yandex hâla domaine bakıyor mesela. Bunu jenerik domainlerimde de keyword domainlerimde de hissediyorum. O yüzden güzel ve sağlam bir proje ortaya koyamadığın sürece domainin bir öneminin olmadığına inanıyorum.