Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman diyoruz ki, bir admob var o admobu kaç developerda kullandın 3 developer, o zamna 3 tanefree domain yada ğücretli domaine o 1 admobun sana verdiği kodu koy, sonra her birini farkı developera koy.. Doğru mu anlaştık ?
Aynen doğru