La Case de papel de profesörün vurguladığı noktayı unutmuşsun. Bankalara hergün para veriyorlar ama kimse hırsızsınız demiyor.
Dizi tabikide muhteşem.
Haklısınız hocam ama biri haram para kazanıyor diye onu cezalandırmak için benim de haram para kazanmam ne yazık ki doğru olmaz. Bu sadece vizdanımızı rahatlatmak için bir bahane olur.
İşin dini boyutu veya siyasi boyutu hakkında pek fikrim yok. Tek bildiğim ben para kazanırken bir kişi bile benim yüzümden üzülüyorsa, benim bu parayı kazanmam asla doğru olmaz.
Konunun tartışmaya dönmesini istemiyorum. Ben kendi görüşlerimi (prensiplerimi) yazdım. Herkese iyi forumlar dilerim.