Aliexpress ürünlerin çoğunda teslim aldıktan sonra da iptal şansı var ama satıcıya haksızlık oluyor. Çünkü ürünü geri gönderme durumunuz yok. Benim bir sefer başıma geldi, adam ister iade göder ister sende kalsın ben telafi için yenisini göndereyim dedi. Yeter ki kötü puan vermeyeyim, ödeme de iptal olmasın diye. İçime sinmedi, şer'an da açıkça hediye ettiğini söylemedikçe o ürüne el koymak uygun değil. Ürünü alırken bunları hesap edip sonuçlarını kabullenerek almalısınız. Yani baştan bu tür şeyler olabileceğini düşünmek lazım yurtdışından alışveriş yaparken. Çünkü iade yollarımız kapalı veya çok masraflı.
Doğru söylüyorsunuz ben o tarafa da haksızlık olsun istemiyorum ama yapcak bir şey yok kullanıcam artık ürünü
Ürün şuanda gümrükte ve gümrük bedeli alıcı tarafından karşılanır haliyle de bu durumda iade alamazsınız. Bırakın ürün size gelsin ama ürünü almayıp geri iade edin daha sonra Aliexpress üzerinden koruma süresini uzatın ve ardindan saticiya ürünü iade ettiginize dair bir mesaj gönderin. Ayni takip kodu ile ürün saticiya geri iade olacaktir. Burada dikkat etmeniz gerekn husus koruma suresine istediginiz ek gun sayisi ki tavsiyem 45 gün asagisi olmamasi.
Urun saticiya geri ulastiginda ANLAŞMAZLIK açıp iadenizi alabilirsiniz.
Ama bu durumda da krgo ücretini gmrük ücretini falan ödemiş oluyorum. Sanırım bir yolu yok. Gelsin bozuk falan çıkarsa bu yöntemlere bakarım