Feanorist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş bitmediyse ivedilik ile ilgilenebilirim. Pm alabilir miyim?
İş verildi yazdığım gibi.İşin sonucunu olumlu/olumsuz olarak konuya eklerim.Şimdilik teşekkür ederim başka çalışmalara kısmet.