Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domaine verilecek uçuk miktarlar yerine reklam çalışması yapıp kendi markalarını yaratmak insanlara daha mantıklı geliyor olabilir
Hocam uçuk miktarlar değil ki bunlar 13-14 yaşında domainlerin reg parası bile ne kadar tutuyor ayrıca bir sektöre yaşlı domainle girmek her zaman bence bir adım öndedir.