Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçmiş dönemde 12-13 yaşında magazinhaber domaini vardı net uzantı bence gayet güzel projelik domain açık arttırmaya çıkarttım 170 tl gibi komik rakama gitti.
Bakıyorum güzel domainlerde var ama hep ucuz fiyatlara gidiyor.Konu açık arttırma ile ilgili mi yoksa genel olarak domain sektörü öldü mü?
mesela en son 13-14 yaşında sağlık domaini çıkardım paraya sıkışığım diye o da ölü fiyata gidecek gibi duruyor sizin genel düşünceniz ne bu domain satışlarınla ilgili açık arttırmaya çıkarmamak bence cok daha doğru tercih gibi geliyor siz ne düşünüyorsunuz?