malesef imkanım yok şu anda sadece şarz dinamo sargı telini tekrardan sardırdım sorunsuzçalıştı fakat gine yanmış olma ihtimali vardır diye düşünüyorum
daha önceden bu sorunu 2 kere yaşadım birincisinde
dinamonun lehimi komuştu tekrar lehimlediler ve sorun çözüldü
ikincisinde dinamo yandı dedi onda sardırdım şimdi sorun ne bilmiyorum ama şarz dinamosundan şüpeleniyorum
inşallah lehim kopmuştur
birde şunu ileteyim 2 ci ustaya götürdüğümde dinamoyu söktü ve lehimleri tazeledi ve araç düzeldi fakat sonra ustayla test sürüşü yapınca arabadan yanık kokusu geldi fakat ben ustaya sormadım niye sormadım bende bilmiyorum
ve sabah arabayı calıştırınca çalışmadı ve ustaya götürdüm çok saçma cevap verdi senin şarz dinamon yanmış dedi

tesadufe bak akşam sürerkende yanık kokusu geldi ve bana önceden yandığını iletti böle böle işler
aynı sorunmu elektrik zayıflaması ve şarz dinamosunun bozulması ?
Hayır hocam frene basınca sinyalin kendi kendine yanıp sönmesi, stop etmesi, kendi kendine gaz verdiği bile oluyordu gittim elektrik şase yapıyor dendi iyi bir ustaya götürmek gerek