Bu genc kardesimizi motive etmek varken neden bu kadar kotusunuz ? Yasi genc, zor sartlarda calisiyormus, konulari acilmisti oradan gormustuk, gelip dilenmiyor, dolandiricilik yapmiyor, samimi bir sekilde dusunduklerini yaziyor, dogru ya da yanlis, ama art niyetli degil bana kalirsa.

Formata uygun olmayan bi durum varsa zaten moderatorler gerekeni yapar. Lutfen bu kadar kirici, kaba ve kotu olmayalim. Bazen o kadar cok insan kotu davranirki, an gelir dunyaya kuser intihar eder karsidaki. Bunun sorumlulugu vicdanen agirdir.

Konuyu acan kardesim, tahsin bey sana bir seyler bulmaya calisiyordu, kendisinin yonlendirmelerini dikkate alip onu dinle. Sana dogru yonlendirmeyi yapmaya calisacaktir.