nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen yaşadım :
Bana uzman doktor getirin, hemşire gitsin stajer gelmesin.
Ben ne zaman uyancam ( uyandığım halde )
Beni otutturun ( oturduğum halde )
Üniversite evinde kafamız güzelken çekyatın açık olduğu halde arkadaşımın şunu açıp uzanalım dediği geldi aklıma ne alaka şimdi niye söyledim ki ben bunu neyse