17 yaşımda apandisit ameliyatı olduğumda, doktorum olan hanımefendiye "Göğüslerin çok güzel, yakından görebilir miyim?" minvalinde bir laf etmişim.
Bilinç altınızda bir düşünce varsa, söyleyebiliyorsunuz.
Ergenlik işte, o yıllarda beynim aşağıda idi.