Gram altın 6 yılın zirvesinde hocam şuan, nakite TL olarak bakıyorsan kesinlikle girme. Dolar-Euro gir çık yapabilirsin riskli olsada kar getirebilir.
Uzun vadeli paranı TL olarak tutma değer kaybı büyük yaşarsın farketmesen bile 1 yıl sonraki enflasyonun etkisini alım gücün etkiler ama bunu yine farketmezsin büyük ihtimal o yüzden, uzun vadeli paranı bianda çekmen gerekmeyecekse Altında tut, oda gram olsun.