Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürekli şarj sorunu yaşadığından akünüzü bitirmiş olabilir. Her ihtimale karşı aküyü ölçtürün. Usta aracı çalıştırmadan ölçer, marş basarken ölçer, çalışır haldeyken ölçer ve tespitini buna göre yapar ancak araç çalışırken frene basınca sinyal verince ışıkların zayıflaması aracın düzgün şarj etmediğini gösteriyor. Aküyü şarj etmeyi geç aracın ihtiyacı olan elektriği bile üretmekte zorlanıyor. Eğer imkanın varsa yenisini taktır yoksa gerçekten iyi bir elektrikçi bul derdini anlat.
malesef imkanım yok şu anda sadece şarz dinamo sargı telini tekrardan sardırdım sorunsuzçalıştı fakat gine yanmış olma ihtimali vardır diye düşünüyorum
daha önceden bu sorunu 2 kere yaşadım birincisinde
dinamonun lehimi komuştu tekrar lehimlediler ve sorun çözüldü
ikincisinde dinamo yandı dedi onda sardırdım şimdi sorun ne bilmiyorum ama şarz dinamosundan şüpeleniyorum
inşallah lehim kopmuştur

birde şunu ileteyim 2 ci ustaya götürdüğümde dinamoyu söktü ve lehimleri tazeledi ve araç düzeldi fakat sonra ustayla test sürüşü yapınca arabadan yanık kokusu geldi fakat ben ustaya sormadım niye sormadım bende bilmiyorum
ve sabah arabayı calıştırınca çalışmadı ve ustaya götürdüm çok saçma cevap verdi senin şarz dinamon yanmış dedi tesadufe bak akşam sürerkende yanık kokusu geldi ve bana önceden yandığını iletti böle böle işler



Mertcndgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sorun bende de olmuştu ama sadece bi yerden şase yapıyormuş orayı duzeltti birdaha tekrarlamadı
aynı sorunmu elektrik zayıflaması ve şarz dinamosunun bozulması ?