Hocam sizi korkutmak istemem ama benimde eski arabamda elektrik sorunu vardı.Oyle kullandım bikaç gün.Birgun yoldayken sol şeritte birden elektrik gitti arac istop etti . Çalıstıramadım. Arkadan çarptılar aracım perte çıktı.Allah kaza bela vermesin.Bir an once tamir ettirmek gerek.Konu yukarı cıksın ve cozum bulsun diye yazıyorum.