bankadan altın hesabı açıp orada biriktirin.
çeyrek alırsan, seneye bozdurayım desen eski tarihti yeni tarihti diye 3-5 lira keserler, ugrastıgın da yanına kar kalır.
Bankalarda makas farkı çok yüksek 13 lira farkla piyasanın üstünde alış satış var nerdeyse