Merhaba,

Şirket olarak müşterilerimize gereken özveriyi her zaman en iyi şekilde gösterme gayretindeyiz. Size karşı tavrımız da da aynı şekilde gereken özveriyi gösterdik ve sadece olan durumu tarafınıza ilettik. Ne bir kötü söz söyledik ne de yanlış bir tutum içerisine girdik. Böyle bir şey söz konusu dahi olamaz.

Size ödemenizin iadesini sırf son param dediğiniz için gerçekleştiriyorum. Değilse talepleriniz paylaşımlı bir sunucuda yapılamayacak işlemleri içeriyor ve şirketimiz kaynaklı olmayan problemlerden oluşuyor.

İnsan insanın halinden elbette anlar. Biz sizin şikayet konusu açmanızı ve iletişim üslubunuzu doğru bulmuyoruz ancak mevcut ekonomik durumunuza saygımız sonsuz.

İyi çalışmalar.