Bu operasyonlar burada sizin küçümseyeceğiniz kadar kolay yürümüyor, bu firmalar da amme hizmeti yapmıyor, sizin firmadan memnun olmadığınız gibi o firmada sizden veya sizin taleplerinizden memnun olmamış olabilir, önemli olan bir mağduriyet yok. Firma "Ücretin bizden kaynaklı (elektrik kesintisi, veri kaybı, veri sızıntısı) olmayan durumlar için ücret iadesi yapılmamaktadır. Dilerseniz hizmetiniz iptal edilerek, daha sonra kullanabilmeniz için bakiye olarak eklenebilir. " demiş, nedir bu süreklilik arz eden talepleriniz, 33 TL ye aldığınız hizmette firmaya ne gibi destek yükü oluşturdunuz, Objektif olması için lütfen bunları da paylaşın, kuru kuraya karalama veya kengi egonuzu tatmin için firmanın size en son gönderdiği mesajı yayınlamayın.

Yıllardır bu sektördeyim, öyle art niyetli müşteriler oluyor ki, 15-20 TL ye bir cloud sunucu alıp, bir de plesk lisansı alıp, sürekli sürekli sunucuyu formatlayıp yeniden kurup her 30 dakikada bir "sunucuyu yeniden kurdum" "plesk lisansı" girer misiniz? gibi taleplerle gelebiliyor, sunucu alınalı 24 saat olmuş 20 kez Yeniden Kurulmuş ve lisans girilmesi için 20 ticket destek talebi oluşmuş, kabul edilebilir gibi değil, insan şaşıyor. Bu sefer fiyat / fayda / kar dengesi rayından çıkıyor. Fakat bunu anlayacak kapasite, idrak edicek kapasite herkeste bulunmuyor, bulunanlarda zaten durumu anlıyor. Saygılar.