öncelikle yatırım tavsiyesi değil yazacaklarım ama altın birikimi yapacaksanız kesinlikle gram altın alın çünkü çeyrek altında işçilik vardır ve yüklü yatırımlarda ciddi zararlar edebilirsiniz bozarken. gram altında bu durum yoktur alış ve satış arası maksimum kuruşlar oynar.