Konu
Ne iş olsa yaparım:D
26-08-2019, 11:25:20
#7
ikare
ouzkilic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam inşallah bulursunuz ama konunuzu düzenlemenizi rica ediceğim.Böyle bir konu açmanız yasaktır. Konu başlığını vs düzenleyiniz.
https://www.r10.net/is-arayanlar/151...-yasaktir.html
Hocam kusura bakmayın. İçerikte yaptığım/ yapabileceğim işleri anlatınca sorun olmaz diye düşündüm.
Uygun değilse silebilirsiniz.
Düzenleme için müsait değilim.
Kolay gelsin. Kusura bakmayın tekrar.