MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Namaz kılıp dua ediyor yatıp uyuyor ne olmasını bekliyorsunuz , namaz kılıp İETT otobüsune mi binsin
Ben de onu diyorum işte. Olayın esası namaz kılın ve dua edin.
Dinimizin esası bu zaten.

Uyku, rüya, renk işi hurafe sadece. Herhangi bir hadis veya ayet de bulamazsınız zaten bununla ilgili.