Konu
Ne iş olsa yaparım:D
26-08-2019, 02:45:17
#6
ouzkilic
Hocam inşallah bulursunuz ama konunuzu düzenlemenizi rica ediceğim.Böyle bir konu açmanız yasaktır. Konu başlığını vs düzenleyiniz.
https://www.r10.net/is-arayanlar/151...-yasaktir.html