Zamanında 4 yıl kadar bu firma ile çalışmıştım. Gerçekten de o zamanlar en memnun olduğum firmaydı. Ancak ne olduysa firma ile yollarımı ayırma kararını vermeme sebep olan SÜREKLİ KESİNTİLER, GECİKEN TALEP BİLDİRİMLERİ, PHP SÜRÜMLERİNİN YENİLENMEMESİ, SUNUCUDA KAPATILAN BİRÇOK ÖZELLİKLER... gibi sebepler yüzünden üzülerek Veridyen'e geçiş yaptım.
Ama gerçekten iyilerdi. Keşke bu üzücü durumu hiç yaşamamış olsaydık...