EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana kalırsa yanlış anlama R10 üzerinden satılan siteleri ve fiyatlarını gördüğüm için söylüyorum. Bu siteye 20 TL üzeri verecek adamı çok zor bulursun.
Merak ettiğimden açtım konuyu bedava vereceğim birine.