Kötü bir kelime kullanmadım ben. Merak ettiğim için sordum hocam.
Bu tarz hurafelerden biri olduğunu düşündüm sadece.
Doğrudur, kötü niyetli olmayabilirsiniz ama ben şöyle bir cümle kursam;
'''
staticiation iyi biri mi arkadaşlar?
yoksa sadece bana kötü biriymiş gibi mi geliyor.
'''
burdan ne çıkartırsınız?
İstihare hakkında hadisler var, araştırırsanız karşınıza çıkacaktır.
Ben bugün desem ki:
'Toprağa ekilen çiçek 1 hafta sonra filizlenir'
Siz de buna saçmalık deseniz. Bu sözünüz ettiğim kelimelere mi dokunur yoksa bana mı? Peki hadislere ettiğiniz kelimeler hadislere mi dokunur yoksa peygambere mi?
Ben sadece uyarmak istedim.
Siz kötü niyetli olmazsınız ama kötü niyetli insanlar, sizin yorumunuzdan cesaret alarak hazır meydan diye at koştururlar.
İyi geceler