F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yatma ve rüya görme işi hikaye.
İstihare; namaz kılma ve dua etmektir sadece.
Diyanet diyor ki;
"İstihâreden sonra rüya görmenin ve bu rüyayı iyiye veya kötüye yormanın dayanağı yoktur. İstihâre namazının kılınamaması hâlinde, sadece duası okunmakla yetinilir."
Diyanet kim ? Ayet var

“Ey iman edenler! Sabır ve namaz ile Allah’tan yardım isteyin. Muhakkak ki Allah sabredenlerle beraberdir.” (Bakara, 2/153)