Çok özür dileyerek: Bunun dinimizde bir yeri var mı ?
Yoksa saçmalık olduğunu sadece ben mi düşünüyorum ?
Yatma ve rüya görme işi hikaye.
İstihare; namaz kılma ve dua etmektir sadece.
Diyanet diyor ki;
"İstihâreden sonra rüya görmenin ve bu rüyayı iyiye veya kötüye yormanın dayanağı yoktur. İstihâre namazının kılınamaması hâlinde, sadece duası okunmakla yetinilir."