Dün gece abdest alıp 2 rekat istihare namazı kıldım akabinde istihare duası sonrasında yönüm sağ tarafa doğru uyumuşum ama birşeyi unuttum başım kıbleye doğru uyuyacaktım, yinede rüyamda öğrenmek istediğim konuyla ilgili bir uğraşım vardı ve rüyamda rahatladığımu hissediyordum, bazı yerlerde renkler ile anlam öğreniliyor diyorlar ama ben giriştiğim bir işin hayırlı olup olmadığını öğrenmek istedim ve rahatlama hissettim, istihareye yatıp deneyimleyen kimse var mı forumda?