Veraset çıktıysa vergi dairesine gidip vergi borcu olmadığına dair kağıt almanız gerekiyor. o olmadan banka ve tapu işlemleri yapılmıyor ve 3 ay içerisinde yapılmazsa cezası varmış. 2 ay önce dedemi kaybettiğimizde süre konusunda noter uyarmıştı bizi.

marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah rahmet eylesin.Hastanede vefat ettiyse hastane "ölüm belgesi" düzenliyor.Onunla nüfustan düşürüyorsunuz.Gerisi zaten geliyor..
Hastane kendisi ölüm belgesini nüfusa gönderiyor. Otomatik olarak düşüyor nüfustan.