Veraset çıktıysa vergi dairesine gidip vergi borcu olmadığına dair kağıt almanız gerekiyor. o olmadan banka ve tapu işlemleri yapılmıyor ve 3 ay içerisinde yapılmazsa cezası varmış. 2 ay önce dedemi kaybettiğimizde süre konusunda noter uyarmıştı bizi.
Allah rahmet eylesin.Hastanede vefat ettiyse hastane "ölüm belgesi" düzenliyor.Onunla nüfustan düşürüyorsunuz.Gerisi zaten geliyor..
Hastane kendisi ölüm belgesini nüfusa gönderiyor. Otomatik olarak düşüyor nüfustan.