Merhaba,

9 gün önce çok yakın arkadaşımın babasını kaybettik. Ölüm sonrasında ne tür resmi işler yapılıyor? Veraset İlamı, noter vs her kafadan bir ses çıktı çevremizde. Kafamız karıştı, nasıl bir yol izlemeliyiz yardımcı olabilir misiniz?