Merhaba, öncelikle hakkınızda hayırlısı olsun. Piyasa arabaları artık sıkmaya başladı yenisi çıkıyor eskinin modası geçiyor büsefer, listede tek hoşuma giden bora oldu taki eski bir bora kullanıcısı olarak. deneyimlerimi anlatmak isterim. 2002 model 1.6 comfortline manuel sunrooflu dijital klimalı, fonksiyonel direksiyona,yol bilgisayarına kadar doluydu. Yaklaşık 5 yıl kullandık, paketler farkediyor mu bilmiyorum comfortline pakete sahiptim yaylar kısaydı, o yüzden tümseklerde illa sürtüyordum. Her ne kadar alçak olsada amortisörler olarak konforludur. Standart özellikli en boşları bile 4 hava yastıklı ,absli ,ısıtmalı aynalı ,klimalıdır. Segmentlerine göre biraz fazla yakıyor, zaten sıralı lpg sistemine uygun bir araç çoğuda lpg takılmış. Bana göre tek eksiği fazla yakması idi benzinli idi çünkü lpg yoktu. Yaylar kısa ama diğer araçlara göre daha konforluydu. Kasa ağır olduğundan kalkışları seri değildir. Kasa ağır ve yaylar kısa olduğundan yol tutuşu çok iyiydi, gerçek düzgün bir uzun yolda keyifli bir araçtır. Ayrıca Volkswagen bora ve grubundaki tüm modellerinin kasaları çinko galvaniz kaplamadan oluşuyor ve korozyon karşı çok dayanıklıdır. Bakımlı temiz ve kazasız ise tavsiye ederim.