Merhaba
Birgün çalistigim bir firmada Linea marka arabayla tamirat için yola çiktigimizda kalkiş yaparken sanirim direksiyondaki arkadaş firma bahçesinden çikarken dolmuşu farketmedi hafif bir şekilde çarpti.Dolmuşta duraktan kalktiği için pek hizli gidiyor sayilmazdi.Oluşan bu küçük kaza sonucu Linea ön tarafi tabiri caizse pert oldu. O günden sonra o arabalara karsi dusuncem hep negatif olmustur.Kesinlikle tavsiye etmiyorum.