Dizel passata bulaşma o fiyata başın ağrır temizini bulamazsın Ben olsam temiz linea bulsam onu alırdım sonuçta araba almakla bitmiyor bunun sonrasıda var. Bakımı,yedek parça,yakıt olarak linea alırdım.