Konu
Passat, bora, linea hangisi ?
25-08-2019, 16:10:05
#4
mavikorku
geçen ay komşuma 2000 model bora aldırttım. Bu 3 lü arasında bora derim. Passat traktör gibi ses çıkartır temizini bulman zor. Linea da iyi fakat fiat arabası ile vw arabası arasında kalırsan tabi ki vw derim.