geçen ay komşuma 2000 model bora aldırttım. Bu 3 lü arasında bora derim. Passat traktör gibi ses çıkartır temizini bulman zor. Linea da iyi fakat fiat arabası ile vw arabası arasında kalırsan tabi ki vw derim.