@Enes65532; @digiklan; hocam ne kadar güzel açıklamış. Adam vaktini ayırıp gerçekten çok iyi açıklamış olayı bence aynen öyle hareket et. Belki şimdi anlamayacaksın hepimiz geçirdik o dönemleri ama 10 yıl sonra hocamın yazdıklarını ayakta alkışlayacaksın.