asiminnesli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam niye bilmiyorum ama kitaplar ben gercekten cok rahatlatiyor. Aliyorum kindle imi gidiyorum bir kafeye sade kahve,kindle,pipo ucgeninde kaffami bosaltiyorum. Bunun yaninda is planlarimi v.s. en sonra yapip sakin ve hazir bir sekilde devam ediyorum hayatima mola vermek rahatlatici olabiliyor bazen
Merhaba Kindleda yeni çıkan Türkçe kitapları da bulabiliyor musunuz?