orve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam açıldığında olsa bilirim, bir müddet sonra farketmiyorum. zaten bu işlere yeni girmiş olmanın verdiği heyecanla sık sık kontrol ediyorum o yüzden açılışta yese shadowu, bunu görürdüm.

toplam 3 domain üzerinde domainleri kullanmadan sublarla, 3 ip üzerinden yürüyorum. sub.xxx.com shadow ya da diğer banları yemişken, sub1 sub2 sub3 xx.com lar yememiş oluyor mesela. domain aynı, ip aynı. ben acemiyim hocam, hiçbir konuda iddia etmem ama ben ip üzerinden de ban olacağını zannetmiyorum. mesela bir hosting üzerinden site yayınlayan ve spam kavramını hiç bilmeyen birisi gayet doğal özgün orjinal içerik paylaşsa, o hostingrekionlarca insan yüzünden ban mı yiyecek? koca pinterestin bunu öngörmeyeceğini zannetmiyorum. ha ama yine de ihtimaldir diye her domaine bir ip kullanıyorum ayrı mesele
Sunucu ip numarasından bahsetmiyorum. Senin ev internetinin ip numarası, hesabı açarken mimleniyor.