Muhtemelen senin hesap açıldığında ban yemiş zaten.Ben shadow konusunun %90 açılışla ilgili olduğunu düşünüyorum.
Mesela 2 gün önce 6-7 hesabım ban yedi ben muhtemelen ip ile ilgili olduğunu düşünüyorum
ip değişse bile ilk 3 blok aynı kalıyor.
xxx.xxx.xx.76
xxx.xxx.xx.55
Gibi ip değiştiriyoruz ama aslında aynı ip bloğu, tarayıcı, işletim sistemi vs bunlar da eşleşince hesaplar ban yiyor.
yok hocam açıldığında olsa bilirim, bir müddet sonra farketmiyorum. zaten bu işlere yeni girmiş olmanın verdiği heyecanla sık sık kontrol ediyorum o yüzden açılışta yese shadowu, bunu görürdüm.
toplam 3 domain üzerinde domainleri kullanmadan sublarla, 3 ip üzerinden yürüyorum.
sub.xxx.com shadow ya da diğer banları yemişken, sub1 sub2 sub3
xx.com lar yememiş oluyor mesela. domain aynı, ip aynı. ben acemiyim hocam, hiçbir konuda iddia etmem ama ben ip üzerinden de ban olacağını zannetmiyorum. mesela bir hosting üzerinden site yayınlayan ve spam kavramını hiç bilmeyen birisi gayet doğal özgün orjinal içerik paylaşsa, o hostingrekionlarca insan yüzünden ban mı yiyecek? koca pinterestin bunu öngörmeyeceğini zannetmiyorum. ha ama yine de ihtimaldir diye her domaine bir ip kullanıyorum ayrı mesele