Merhaba bir sitede reklam yerleşimi nasıl olmalıdır. Sistemimde reklam yerleşimini kendim yaptım fakat normalinden düşük performans alıyorum

Site adresini pm ile atabilirim diğer türlü reklam vs diyorlar.

şimdiden teşekkür ediyorum.