RenkTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 30 u kaldırdım 5 yaptım, evet düşmeme garantisi yok doğru diyorsunuz ama mesele şu aslında takipçi alıyoruz ertesi gün 5k olan takipçi 1k ya düşmüş hal böyle olunca en azından bir süre dursaydı iyidi diye düşünüyoruz
Yok ben uzun zamandır bu işin içindeyim,Bugün attım %10 Düşme yaşadım. Ama sana attığımda güncelleme geldi diyelim ki saat başı farklı bişeyler çıkartıyorlar max %3a'a Kadar düşme oldu diyelim şimdi benim yüzümden desem değil. Sende düşme olmasın istiyorsun mutlak olacak, Kimse bende düşme olmaz diye birşey diyemez demek istiyorum , en fazla arkadaşla anlaşılır düşme olursa 5 gün telafi et dersiniz. Gerçi yorum atalar olmuş düşmez diyorlar bir alın bakalım 1-2 güne şikayet konunuzuda görceğimden şüphem olmaz



Bu arada %100 Türk takipçi 1k 25tl'den panelimden alabilirsiniz hocam Düşüşler vs için hiçbir şikayet almadım henüz.